marți, 17 martie 2015

O tânără designer căreia îi spunem "La mulți ani!" și multe colecții reușite - Alina Mărgulescu


Astăzi e ziua bunei mele prietene Alina Mărculescu, designer vestimentar și unicul designer român care lucrează vestimentație haute couture din Borangic pe care îl țese în funcție de nevoile colecțiilor sale sau de comenzile clienților.


Alina a inovat în acest domeniu în sensul că dă unei țesături tradiționale, realizată încă după vechile metode - din creșterea viermilor de mătase și apoi țesută la mașini tradiționale-, o identitate modernă.

Miresele tradiționaliste pot apela la produsele Alinei Mărculescu și pot avea o rochie de mireasă de vis (foto) pe care o vor putea păstra și transmite din generație în generație așa cum am păstrat cu toții ștergare de borangic de la bunici sau străbunici și ne uităm și acum cu admirație la cât de frumos a trecut timpul peste ele.

Alina face parte dintr-o echipă mai mare de artiști care au pus pe picioare proiectul BORANGIC, un proiect cu care a câștigat deja premii.



Împreună am realizat în iarna 2014 un proiect deosebit pe care l-am avut expus la Casa Regală a României, mini expoziția ei fiind îmbogățită de un accesoriu floral Made by me, Dana Șoroș, în memoria Reginei Maria.


La mulți ani draga mea și multe, multe colecții reușite!!!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu